Medlemskap

Föreningen ökar ständigt! Undrar när vi överstiger 300 medlemmar? Det är inte långt kvar. Du kan välja att medverka som aktiv eller passiv medlem. Dina kunskaper om bygden är pusselbitar i föreningens arbete för att få ihop en samlad bild om byarna, människorna och dess historia vilket är en av föreningens målsättningar. Kinnekulle Hembygdsförening täcker över: Gössäter, Hällekis, Kestad, Medelplana, Västerplana och Österplana.

Om du har intresse för Kinnekulle och vill medverka i vårt föreningsarbete tag då kontakt via vårt formulär. Kanske finns det redan en arbetsgrupp som berör dina intressen. Om inte så finns det alla möjligheter att utveckla något eget. Kom med ditt förslag till oss då vi är intresserade av nya tankar. Om du vill teckna medlemskap i Kinnekulle Hembygdsförening är årsavgiften för ett medlemskap 150 kr/person.

Gör en inbetalning på vårt bankgirokonto: 5916-1117. Gåvor till föreningen kan även sättas in på detta bankgironummer, glöm inte tala om vem du är, din adress och mailkontakt. Som medlem får du en aktivitetsplan över året vilken innefattar  vår- och höstvandringar, dag för årsmöte, fototräff och kanske någon studiekurs.

Kontakt till oss görs via länken “vårt formulär” se ovan.

Välkommen!

(Besökt 2 048 gånger, 1 idag)